Benim doktorum uyuyorsa uyandırma kendi acıktıgında uyanır dediği için ben kendi acıktıgı uyandıgı vakitte veriyorum. Kilosu boyu normalse bence uyandırmayın derim, gaz konusuna gelcek olursanız bir zamandan sonra eskisi gibi gaz sorunu olmuyorlar ozellikle 3 aydan sonra. Öyle bir rahatsızlıgı reflüsü yoksa biraz sırtına pat pat yapıp yatırın biraz gözlemleyin rahat uyuyorsa bırakın bence 🫶🏻