Arkadaşlar merhaba 5 ay önce normal doğum yaptım doğumum zor oldu(gebelik zehirlenmesi) ilk defa doğumda bayıldım. Daha sonrasında bu beş ay içerisinde ara ara bayılmalar yaşadım, ortada hiç bir şey yokken bir anda nabzım yükseliyor başım dönüyor ve bayılıyorum bazen uzun sürüyor bazen kısa. Henüz doktora gidemedim , acaba aranızda bu durumu yaşayan yada bilgi verebilecek bir doktor var mı ?