kukuleta cok ufak cnm her istediginde emzir 25 cc cok az bence doymaz bir aylik olana kadar saat basi en kotu 1.5, saatte bir emzir bolelikle sarilik riskinde azalir ac bi bebek zaten durmaz kakasini cisini duzenli yapiyorsa aglamiyorsa gazini cikartabiliyorsan bi skinti yasamazsin. Doyuyormu die cok takinti yaparsan imkanin varsa saglik ocagina gidip tarttiriver haftada 150 - 300 gram almasi gerekiyor