muge46 aklı başında bir insan olmadığınız zaten her cümlenizden belli bence kendinize güldürmeyin daha fazla. Daha alanınızı bile söyleyemiyorsunuz sözde uzman sağlıkçısınız ya 😂 siz evde yaptırmaya devam edin işlemleri daha rahat olursunuz hatta doğumada evde ebe çağırın yapın. Mağarada normal böyle şeyler bide bunu deneyin