helen414_ melike4195 yani anlamadım işte 20 bin sünnet ücreti beş binde tahlil falan dediler. Annem sakarya da ben romanya da burda sünnetçi bulmak zor bu sefer gittiğimde yapmam lazım çünkü yarı açık
melike4195 @helen414_ bence geldiğiniz de biraz daha araştırın eminim daha uygun olan yerlerde vardır
aynurmom Arkadaşlar ben de bebeğimi sünnet ettirmek istiyorum 7 gün sonra 8 aylık olacak Ankarada bildiğiniz iyi bir sünnetçi var mı devlet hastanesi tercihimiz bu arada şehir dışında oturuyorum tam bilmiyorum o yüzden devlet önerirmisiniz
Nurdaneymen aynurmom bilkent şehir hastanesi herkes memnun devlet olarak… özel olarak da mamak tarafinda yesilbayir polikliniginde ahmet hoca ve natoyolunda yusuf bal dr öneriyorlar
betamom aynurmom ben cuma yaptırdım 5 dk da bitti. Eve geliyor. Emekli doktor kendisi eli vok oratik bizde tavsiye üzerine anlastık. Kendi evinde yapar mı bilmiyorum ben cok memnun kaldım. Kesmesi 1-2 dk dikmesi 1-2 sürdü
Kedilivebebeli1 Benim bildiğim kadarıyla normal devlet hastaneleri değilde eğitim araştırmalar sünnet yapıyor yaş sınırı yok, çocuk cerrahisinden randevu alıyorsunuz daha sonra süreç ona göre ilerliyor.
mery27 Her hastane farklı zaman söylüyor, Kocaeli Gebze’de 6 aydan itibaren yapiliyor, ben 11 aylıkken yaptırdım
aysedylmz xfttmnurr bulunduğunuz yerdeki devlet hastanelerine sorun her hastane farklı yaşlara göre yapabiliyor 1 yaş öncesi yapan devlet hastanesi vardır
muge46 xfttmnurr ben elazigda oturuyorum ilcede hekimlik yapan bi doktordu bi arkadas araciligiyla cagirdik o sekil geldi ama cok memnun kaldim ev olmasi benim icin daha iyiydi ve kliniklerde 6-8 binler havada ucusuyordu hem 3 bine hemde evde yaptirdim bebegim rahat ben rahat ☺️
Yusufagahinannesi muge46 bu devirde evde sünnet mi kaldı allah aşkına birde bebeğim rahat ben rahat yazmışsınız. Bebeğinizin rahat olduğunu nasıl anladınız ? Evde bir komplikasyon olsaydı vebalini nasıl ödeyecektiniz acaba. 6-8 bin diyorsunuz 3 bine yaptırdım diyorsunuz marifet gibi. Gerçekten korkunç bi kafa yapısı!
oruc Gidip sorun oğlunuz kaç aylık bilmiyorum ama benim oğlum 2 yaşına girecek 6 ay önce devlette yaptırdım 2-6 arası yapmıyo zaten diye biliyorum bi sorun falan olarak da yapmadılar 1 yaşından sonra gittim sordum bi kaç ay sonra getir bakalım dedi 1.5 yaşındaydı gün verdiler ve yaptırdım