9 aylık bebeğim var sabah uyandığında ilk mama veriyorum sonrasında kahvaltı öğlen çorba ara öğün yooğurt vs derken akşam yatarken mama veriyorum doktor mama öğününü yükseltmemi söyledi. Yani günde 2 defa vermem iyi değilmiş hangi öğüne sıkıştırmalıyım pekii