seyma0661 bebek 4 aya geldiğinde artık süt üretimi normale döndüğü için bir sertlik şişlik olmuyor memede ama süt üretimi devam ediyor ve düzene alışmış oluyor bebeğin ihtiyacı kadar üretim sağlanıyor bu nedenle sağımda sütünü çıkmıyordur benimde öyleydi 30 ml bile sağa azdım ama bebeğimin kilo alımı gayet iyi ilerledi doktor söylemi ile 12 aylık olacak bu hafta bırakırdım Emzirmeyi stres yapmayın düzenli beslenmeye su içmeye devam edin