Arkadaşım var bebeği 9 aylık. Sabah bize gelmişti tarhanalı yumurta verdi bildiğiniz kase doluydu ve bebeği bitirdi. Benim bebeğim de 9 aylık ama en fazla 3-4 kaşık yer üzüldüm böyle olunca acaba sizin bebişleriniz de böyle mi? Ama sadece o öğünü öule yiyormus