Merhaba, oğlum 3 yaşında normal konuşuyordu. Yaz tatili için izne ayrıldık. Altındaki bezi de çıkartırız dedim nitekim çıkarttık da . dedesinin bez konusundaki baskılarından mı yoksa aile içi herhangi bir gerginlikten mi bilmiyorum ama oğlum kekelemeye başladı. Var mıdır konu hakkında yardımcı olacak anneler ? Teşekkürler