seher178 Kızlar emzirip hamile kaldığım için ilaç kullanmadım bu durumu yaşayan varmı çok kötüyüm gerçekten psikolojim alt üst ne yapabilirim
TuttiFruttii seher178 yok bi sorun yaşamadı, bi ilac kullanabiliyordu. birde kabak cekirdegini yedi bol bol