Kızlar oğlum 5 aylık normalde hiç adet gecikmesi yaşamam günü gününe olurdu en fazla bir gün gecikirdi bu ay 4 gün gecikti korktum test yaptım negatif çıktı ama hala neden adet olmadım çok değişik duygular içerisindeyim ne yapmalıyım kan testi mi vereyim yoksa bekleyeyim mi çocuk düşünmüyorduk daha çok erken