2,5 yaşında kızım var her istediğini ağlayarak yaptırıyor ve söylüyor tükendim artık uyutmaya çalışırken bende çok bağırdım eşim gelip aldı ben uyutayım dedi o da çok yorgundu aslında.Zaten yeni ameliyat oldum söylemiştim burada kürtaj olucam diye tabi bu bi neden değil ama bağırdım o da bacağıma sarıldı yani bizden başka kimsesi yok çocukların yine bana sarılıyor ama biz bu ağlayarak yaptırmayı nasıl çözücez tv yi tamamen kaldırıcam asla açmam diyip açmıştım onu da