Bizimki de yemiyor bir yaşından itibaren sevdiği şeyleri yememeye başladı ara ara değiştirerek veriyorum tatlıyı seviyor mesela onla karıştırıp veriyorum biraz oyunla yedirmeye çalışıyorum ama yine de yemek istemeyince yeniyor zorlamıyorum açıkçası acıktığında bir şekilde yiyor