kızlar iyi akşamlara bugün denize gittik oğlumun ayağına kıymık tarzı bişey battı hemen çıkardım daha sonra hıc bır sıkıntı olmadı baya oynadı saatlerce yürüdü eve geldik duş aldırdım baktım ayağım açıyor dıyo kesınlııkle dokundurtmadı kızarmış biraz orası ama kıymığı çıkardım ve dah sonra saatlerce oynadı nasıl oldu bu anlamadım bi önerisi düşüncesi olan var mı