adamommyy bebeğim şuan 11 aylık evet önceki aylarda hiçbir şey yaşamamışım bu kadar yorulmuyordum. Şimdi ek gıda,diş vs bir de yürümeye çalışıyor hep ayaktayız amaaaa herşeyy her an o kadar güzelki onunla… Güzel kızımmm iyi ki doğurmuşum onunla her uykusuzluğa kabulüm yeterki sağlıklı olsunlar. Herşey geçiyor canım sadece bebeğinle birlikte sen de büyüyorsun ve bu harika birşey ♥️