binnur37 çok karışık cidden bana öldü deyince nasıl yani diyerek açıklamasını istedim ne biliyor neden böyle bir cümle kurdu diye bana annecim gözünü kapattı birdaha uyanmayacak ya ö yüzden öldü çok hasta olmuş diye açıkladı ama devamında doktora götürürsek iyileşir dedi bende iyileşmez annecim ölmüş artık annesinin yanına cennete gidecek beraber uçacaklar burda annesi yok ya çok üzülmüş dedim kendisi de hayır annecim doktora giden herkes iyileşir doktor iyileştirir kuşumu dedi bende tekrarladım tamam annecim annesine gitsin o zaman üzülmesin beraber gönderelim ama dedi tamam dedim birdaha ama yanımıza gelmeyecek biliyorsun demi annesiyle yaşayacak dedim biraz ağladı gözü doldu hayır ben çok üzülüyorum dedi sonra sen üzülme ben yanındayım bak oda annesini arıyor gitmesi lazm annecim dedim tamam dedi ama yarın görecez bakalım uyudu