tospikannesi_ ben oğluma ilk balığı öldüğü zaman anlattım, çok ağlamıştı tabii ki. ama sonradan sonraya sorular sordu kısa ve net cevapladım. geçen üçüncü balığıda öldü, üzüldüm ben oğlum dedim, üzülme anne her yaşayan birgün ölecek dedi bana 🥲🥲Sizde yaşına uygun bir şekilde anlatabilirsiniz