eceeemmm Yakına bakarken asla kayma olmuyor göz teması kuruyoruz ama uzağa bakacağı zaman gözleri kayıyor doktora götürdüm 6 aya kadar geçebilir normal dedi bu durumu yaşayan var mı ?