Kızlar bebeğim 1 yaş 20 günlük anne , dede , hatçe , kedi, gel , aç diyor ama bu kelimeleri unutuyor bazen teyze diyor bazen baba sonra o kelimeleri sürekli kullanmıyor çok sinirli ve sürekli ağlıyor da yaşı için normal mi bunlar mesela bir şeyi bana ver diyince veriyor ama bazen ismine bakmıyor bu aralar kafamda tuhaf düşünceler yer almaya başladı fikir sorayım dedim