kızım 3 yaşına yeni girdi. bezi bırakalı yaklaşık 3-4 ay oldu. tuvalete gitmeye alıştı , tuvaleti gelince söylüyor tutuyor vs. bunlarda bir sıkıntı yok ama kızım kendi tuvalet kokusundan midesini bulandırıyor. önceden bu sadece büyük tuvaletinde yapıyordu ama şimdi küçük tuvaletini yaptığında da midesini bulandırıyr, burnunu tıkayıp ağlıyor. kimsenin evinde veya dışarıda avm restaurant vs tuvaletlerine girmek istemiyor pis kokuyor diyor zorla ikna ederek götürüyorum ve başından sonuna kadar ağlayıp burnunu tıkayıp midesini bulandırıyor. iki kez büyük abdestini yapıp midesini bulandırmaktan en sonunda kusturdu kendini. bugün yine aynısı oldu. sofradan kalktık ve yine tuvalet ihtiyacı geldi(büyük) afedersiniz alel acele yıkayıp çıkardım midesini bulandırıyor diye ve banyodan çıkar çıkmaz bütün halıya kustu. ben çok yıprandım sinir sistemim çöktü. ne yapmam gerekiyor lütfen bana bir fikir verin doktora falan mı götürmem gerekiyor çocuğumu ne yapmalıyım hayattan soğumuş durumdayım