Arkadaşlar 2yaş çocugum parkta sırtüstü betona düştü kafayı caprtı yere bende bagırınca canıda acıdı bıraz halı ıle korktu agladı şuan normal durumda 3saat olcak konusşma yeme içme hareketlerde birşey yok başındada görünür birşey yok keyfi yerinde ne yapmalıyım sizce sırtüstü bu şekilde cok düşen varmı çocuğu