asliyazici merhaba güzel anne, kaygılarını o kadar iyi anlıyorum ki daha yeni annesin şu an senin vucüdun bebeğine bebeğinde dünyaya alışmaya çalışıyor böyle şeyler çok normal kesinlikle kaygı yapma ben sütüm gelirken deprem oldu ve azaldı farkına varamadım bebeğim sarılığı ağır geçirdi emmedi kilo aldıramadım şu an 3. Ayımız her şey muazzam değil ama bayağı ilerleme gösterdik, sağım sonrası minik minik süt çıkardı benden 20 dakika bir gögüs 20 dakina diğeri sonra 10 dk 10 dk tekrar 10 10 sağdım bunu rutinime ekledim benim bebeğim gece emmediği içinde sütüm bayağı etkilenmişti kesinlikle gecede bu rutini yapmaya devam et özellikle 1 ile 5 arası çok faydalı diyorlar tavsiye ederim süt arttırıcılar tek başına değil ama su ile destekler yanına gerekli vitaminlerini alırsan bence fayda ediyor birde sütüm var ve bebeğime yetiyor diye içinden geçir sürekli bu seni motive etsin ek olarak sağım yaparken ne kadar sütüm çıktı diye bakma düşünmeden stressiz sağım yap şu an sen arttırmaya çaba sarfediyosun 10ml artsa bile muazzam bi şey şuan bebeğin küçük lütfen tadını çıkar ben çok kaygılıydım aşırı zordu bunlar herkesin başına geliyor herkesin sütüm boldu yüzüne fışkırtırdım hikayelerine kulak asma bence insanların birazda lohusa kafasını anlamak için çaba sarfetmesi lazım zaten yeterince stresli bir şey 🥰