Sema345 38+1deyim bebek sağ tarafa mideme doğru toplanıyor karnım aşırı sertleşiyor sanki nefesim kesiliyor bı sure sonra geçiyor bu. Birkaç haftadır günde birkaç kez oluyodu bugün kontrole gittim tam böyle kasılma olurken nstye baktım ki sancım 46-47lere çıkmış. Orda teyit ettim kasılma olduğunu ve bugün ordan geldigimden beri sürekli oluyor halbuki doktorum nstme bakıp sonucun çok güzel birdahakine 5-6 gün sonra görüşelim 1 haftayı bulmasın demişti ama ordan geldigimden beri midem sağ tarafı sürekli sertleşip duruyor ve adımımı uzun aralıklı atınca rahmim hafif acıyor sizce bunlar doğum belirtisi mi
simseklivekalpli Sema345 takip edin olabilir de, doktor bana hiçbir sorun yok haftaya gel dedi, eve varamadan suyum geldi doğum başlamıştı
Niyesordunbucevabi Sema345 kasılmaları takip et not al düzenli aralıklarla geliyorsa doğum sancılarıdır. Soluna uzan dinlenmeye çalış dinlenince geçiyorsa yalancı sancıdır
cnhavva Sema345 ben bunu yasiyodum çoğu zaman bebek toplaniyo saniyodum kasilmaymis nst de çıkmıştı benim de ama yuksekti baya hatta 4 cm acilmam vardi haberim yokmus 24 saate dogurursun demisti gitmesem haberim yok sanci hissetmemisim suni vermislerdi suyumu patlatip 7 cm de kendi sancimiz nasil olurdu bilmiyorum da takip et sen adet agrisi gibi belden basliyo doguma yakın şiddetleniyo en son rahimde hissediyosun
aleyezgn Sema345 kasılmaları takip edin benim bianda gece geldi ağrı gibi başladı 38+5 de sabaha kadar bekledim sabah çok şiddetli devam etti doğum başlamıştı yatağa bile yatamıyodum batıyodu kemiklerim sadece pilates topunda oturuyordum ağrılarınız bu şekilde ağırsa belki sabah doğum başlar hayırlısıyla alın kucağınıza inşallah 🥹
Kitsu Uzanip biraz dinlenin bir duş alın geçerse yalancı sancidir. Düzenli aralıklarla gelirse doğum sancısidir sancı girdiğinde saate bakin
Sema345 cnhavva aslında kizmda bu sonda yazdığınızi hissettim. Adet sancisin daha düzenli ve şiddetli haliydi ama bunda artık midem.top gibi olup sertleşiyor. Bu doğum sancısı mıdır nedir doğum sancısı dediğin belden ya da rahimden gelmez mi o yüzden anlayamiyorum
cnhavva Sema345 ben kasilmalari hissettim ama dogumla ilgili oldugunu dusunmemistim bizim 35. Haftada kanala inmisti biraz ayakta kalinca falan batmalar yasiyodum o gun disari cikmistim ama iki adimlik yere taksi tutucaktim nerdeyse yurudukce orama bisey saplaniyodu sanki demekki acilmam oluyomus ama sancım yoktu dinlenince gecmisti obur gun randevuma gittim nst de sanci cikti ben hissetmiyodum cati muayenesi yapti 4 cm acilmam varmis hissetmedigim icin yatis vermemisti sabahina cagirdi tekrar gittigimde 7 cm olmuştu ama yine bende sanci yoktu en son suni verdiler kendini bilirsin farklilik varsa takip et biraz daha duruma gore gidersin
kucumsu Midemin sağ tarafında toplanıp kasılıyordu, düzenli aralıklarla değildi, yatıp dinlendim olmadı, yemek yiyemedim, en son ayağa kalktım ve hareket edemedim. Meğer suyum gelmiş, ben anlamamışım. Bebiş makat geliş olduğu için acil sezaryene alındım
kucumsu Sema345 yani şu sıklıkla diyemem ama akşam 10 gibi falan başlamıştı, gece bi ara rahatladım gibi oldu biraz uyumuştum. Sonraki gün ne yaptıysam geçmeyince acile gitmiştik. Kasılıp top gibi oluyordu, sonra kasılma durunca hareketlerini hep hissediyordum. Yalancı sancı mı şöyle yapsam geçer mi dur biraz hareket edeyim falan diye diye hastaneye gitmeyi geciktirdim. Hatta bi ara “çocuk midemden çıkacak heralde” demiştim, gerçekten doğmaya çalışıyormuş :( O yüzden eğer normal dışı bir şey hissediyorsanız bence geciktirmeden hastaneye gidin derim. Eğer bu süreçte bebeğime bir şey olsaydı neden direkt hastaneye gitmedim diye kendimi yer bitirirdim heralde
kucumsu Sema345 başlarda benim de öyleydi. O yüzden sancı mı değil mi hiç anlamamıştım. Tarif edemiyorum ama öyle belimden gelen bi ağrı ya da rahim ağzında hissettiğim bir şey yoktu. Sadece midemin orda toplanıp kasılıp kalıyordu sonra gevşiyordu. Hiç açılmam da olmamıştı zaten. 35+5’teydim
Sema345 kucumsu ayy gerçekten mi tam olarak ben ne belimde ağrım var ne rahmimde bişey 😂 bide kızım var o da normal doğum ve adet sancisinin kaç kaç katıydı yani onunla bunu kiyaslayinca bu böyle olsun daha iyi😂😂
kucumsu Sema345 ben de normal doğumdan çok korkuyordum, hayırlısı böyleymiş 😅 bence geciktirmeden hastaneye gidin ihmal etmeyin. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰
buaklinerdenaldinnerden Sema345 bebek doğuma hazırlanıyor canım önemli olan düzenli ve kısa süreli olması takip et eğer dakikası düzenliyse yavaş yavaş doğum başlar benim 23. Haftadan başlamıştı o kasılmalarım ama düzenli olmadığı için doğum olmadı 35. Haftada 10 dk arayla düzene girdi yavaş yavaş süresi kısaldı en son 5 dkya indi sonrası hızlıca arttı ve 2 dk aralı gelmeye başladı doğum başladı