Kızlar merhaba 23 günlük bebeğim 2 gündür kakasını yapmıyor ama çişini yapıyor gaz hrm alttan hrm üstten yapıyor arada huysuzlanıyır sizce doktora gitmeli miyim yoksa normal mi sıcaklardan mı etkilendi kabız olsa gaz öyle atamaz ve bağırsağı şişer diye düşünüyorum yaşayan var mı böyle bir durum