annediyebiri kan pıhtılaşmama sorunu bendede olmuş evet ama bu bir hastalık değildi bendeki. Ben ssvd yaptığım için doğum sırasında rahmim yırtıldı ve bu yüzden atoni oldum. Sonrada kanım durmadı asla. Yani doktorum birdaha gebelik yaşayabilirsin dedi ama tabiki ben bu riske birdaha girmeyi göze alamam.