yaseminn1 Merhaba hanımlar kızım 18 aylık doğduğundan beri mama ile beslendi aranızda mama ile besleyen var mı siz ne zaman bıraktınız
karpuz_ yaseminn1 benimkide 18 bıraksa bırakacağım ama mama içmeden uyumuyor sanırım 2 yaşa kadar devam
binnur37 yaseminn1 @karpuz_ 2 yaşında bıraktırdım öğle uyku öncesi gece uyku öncesi içer uyuya kalırdı . Uyumadan 10 dk önce pipetli bardağa koyup vermekle başladım biberonu bıraktık .. Sonra süt bitti kızım yok uyku vakti diş fırçalayalım hadi diyerek unutturdum komple bıraktık …
Mrvsmt2502 yaseminn1 ek gıda eğitimi almıştm prada 8 9 aylıktan itibarek kademeli olarak azaltıp yaşında bırakılmalı ki ek gıdayı düzenli dengeli alabilsin deniliyordu
karpuz_ yaseminn1 hayır gün içi değil de öğle uykusunda 1 gece yatarken 1 kere yani günde toplam 2 defa veriyorum.
karpuz_ binnur37 bana da fikir olsun bardak mantıklı. Şuan bıraktırmak çok isterdim ama asla uyumuyor ve küçük de anlamıyor yok bitti desem kendini atar yerlere kafasını yerlere vurur😬
kubra00k 13 aylıkken kendi bırakmıştı oğlum. Birden istemedi artık. Sanırım yemeklerin tadını aldı onu artık beğenmemişti. Sizinki 18 aylık olmuş. Artık daha ne maması canım. Sizinle birlikte oturup yemek yeme zamanı gelmiş onun☺️
yaseminn1 kubra00k yediriyorum zaten en doğru zaman ne zaman onun için siz tecrübeli annelere sormak istedim