surprizbebe Evet bende Goon kullanıyordum hatta piyasadan çekileceği için 4 numara stokladım. 4e geçince kullanıcam yine. Prima için de Migros indirimlerini takip ederseniz çok uyguna geliyor. Migrosta 2 al 1 öde olduğunda Prima stok yapıyorum hep. Molfix denedim hep sızdırıyor üstü başı çiş içinde kalıyor. Baby turco denedim 1 saat kadar kaldı ve kasık bölgesi falan hep kıpkırmızı olmuş bir daha kullanmadım. Babydream de rossman mağazalarında var ne sızdırma ne pişik yaşadım 2 paket kadar kullandım.