2.5 yaş oğlum hırçın ve aşırı iştahsız yemek yemez ekranla iki lokma yer dahası yok her öğününde ayrı kriz geçiriyorum ayrıca nasıl iletişim kuracağını bilmiyo kendi yaş grubu bi çocuğa önce sarılıyor seviyo sonra sıkıp vuruyo maalesef bu durumda siz olsanız bakıcıya mı verirsiniz yoksa kreşte bu davranışları bırakıp iştahla yer mi kreşe mi göndermeliyim bakıcı mı bakmakla öğretmenim ben bu arada Dönem içinde saat 8-14.30 arası bakılacak