minikfasul Bebeğimde enfeksiyon çıktı 4 aylık antibiyotik tedavisi görüyor iştahı azaldı normal mi yaşayan tecrübeli anneler var mı
minikfasul Neslihan-doga ateşimiz 39 buluyordu doktorumuz kanına idrarına baktı her ihtimale karşı enfeksiyon çıktı