simseklivekalpli Beyzaveduru aynen öyle uyanmak lazım, bir kesim kara şeye onlar ak dese bile inanıyor, benim niye yok, eşim niye böyle değil diye huzurunu kaybediyor bilmiyor ki onların bir sürü destekçisi var, maddi imkanı çok, ki birçoğu da mutsuz.
kahvekolik_ Gakkoyenge yok ben oy kullanmiyorum. Bir ulkede yasamiyosam etmiyorsam, oy yapmayada hakkim olmaz diye dusunuyorum. Bu hakki nasil verdiler anlamis degilim 🥶
Gakkoyenge kahvekolik_ tabiki de vatandaşlık hakkınız ona bir şey diyemem kimse diyemez ama yurt dışında refah bir seviyede yaşayıp gelip burada bizim aleyhimize oy kullanan bir dünya insan var keşke herkes sizin gibi düşünse üzücü bir durum 🥲
seyymer kahvekolik_ bu hak butun ulkelerde var. Hollandali baska bir ulkede yasiyorsa o’da orda hollanda icin oy verebiliyor. Haberlerede cikiyor.
GezginPaNDa kahvekolik_ yurt dışındakilerin oy kullanmasını Ben de çok saçma buluyorum ama lütfen bir daha ki seçimde bizi bu dertten kurtarmak için ne olur oy kullanın Yoksa bu adam ülkenin sonunu getirecek
mabellaa kahvekolik_ düşüncenizden dolayı tebrik ve takdir ettim sizi darısı diğerlerinin başına, burda sürünmeyip burası hakkında karar verebiliyorlar…
tonymontana kahvekolik_ biz zam gelmeyince sasiriyoruz asil o kadar alistik ki 550 ye aldigim mama 3 gun sonra 609 olmustu mesela hic sasirmadim😂
seyymer kahvekolik_ evet bu sene hersey cok pahali. Annemgil turkiyede suan ve insanlar nasil geciniyor anlamiyoz. Babam dun corbaciya gitmis 2 sene once 40tlye ictigi corba 200 tl olmus😱
badesmommy kahvekolik_ inanın bu pahalılığa o kadar alıstık ki her gün yapılan zamlara gıkımız çıkmıyor
[silindi] Kizarmisdondurma Artık biz yurtdışından alışveriş yapıyoruz😂😂😂 daha uyguna geliyor Canım devletim ucuza alırız da kafamız karışır diye %80 vergiyle durumu eşitliyor. Ona da göz diktiler gözleri çıksın