betusmrv Ayy bu konuyu bende hep merak ediyorum.Hamileyken doktor tavsiyesiyle o kadar çok ilaç kullandım ki kafamı duvarlara vuruyorum çok pişmanım.Yok folik asit yok demir,multivitamin ,magnezyum, kalsiyum bi ton ilaç.Bebeğim doğdu doğalı huzursuz ağlak hiç durmuyor.İlk çocugumda daha az ilaç almıştım o sakindi.Keşke hiç bir şey içmeseydim diye düşünüyorum hep.Her ilacın bir yan etkisi var bence.Şimdi ki bebekler,çocuklar o kadar ilaçtan hiperaktif huzursuz belkide.