Merveeofs lisans bitirdiniz mi? Kpss açısından lisans mezunu olunca önlisans diploması boşa gibi bişey oluyor. Ama özele bakarım derseniz tıbbi sekreterlik falan hem kolay hem iş imkanı çok gibiydi, çağrı merkezi (bence) olabilir. Ben bankacılık okuyorum asla tavsiye etmem. Bir de aöf tavsiye etmem. İstanbul ya da ataturk okuyun 😂