ayazz512 anneyimmmben Aptamil benim bebeğim 35 günlük olana kadar kullandı aşırı gaz kaka problemi yaptı sma optipro kullanıyorum şuanda ne gaz nede kaka problemi yapmıyor tabi her bebek de farklıdır ama benim çevremdekiler hep Aptamil den yana bı şekilde şikâyetleri vardı
traineemom anneyimmmben Aptamil kullanıyoruz 23 günlük olduk. Kilo alımı iyi, gaz problemi yaşamadık, memnunuz şu anlık
Selin3434 anneyimmmben Aptamil pronutra çok güzel kilo yapıyor alıp dene bence, gazlı bebeğe her mama gaz yapıyor bence onu gözlemledim bebeğimde aptamil pronutra , hipp .presyneo denedim biberon değiştirdim . En güzeli pronutraydı bence
weiz anneyimmmben Aptamil fena gaz yaptı ve kusmaları çok fazlaydı Bebelac kullanmaya başladım gaz sorunu oldukca düştü ve nedeyse kusmuyor diyebilirim
hazucak anneyimmmben aptamil pronutra kullanıyorum doktorumuza da sormuştum mamalar arası en iyisi aptamil ondan devam edin dedi bi sıkıntımızda olmadı devam ediyoruz
meftunum Sma optipro kullanıyorum 4 aylık bebeğim kilo alımı güzel. Reflüsü olup şakır şakır kusmasına rağmen sorun yaşamadım. Gazda yapmadı canım.
DNZTNR anneyimmmben Aptamil bizde 40 çıktıktan sonra kabızlık yaptı o zamana kadar iyidi ama ondan sonra iki günde bir kaka yapar oldu ve huysuzlaniyordu yapamayınca şimdi Bebelac Gold kullanıyoruz bir haftaya yakındır hiç bir sorun olmadı buda sorun olursa sma denerim yada hipo