Papatya-eylul88
Öğretmen gibi değil de oyun oynayarak öğretmelisin.
Yani bu kırmızı , bak kırmızı elma , hangi renk bu şeklinde soru sorarak değil.
Çocuklar eğlenmek isterler , eğlenirken de öğrenirler.
Bu yöntemle aklına gelebilecek herşeyi öğretebilirsin.
Mesela kızım 2 yaş 40 a kadar sayıyor
İlk 10 u bez değiştirirken , ayaklarını karnına çektirerek spor yapıyoruz hadii 1,2,3 şeklinde öğrendi.
Sonra montessorilere kitaplara geçtik.
10-20 arasını bi sen bi ben söylelim diyerek
20-40 arasını da top sektirerek öğrendik zaten mantığını kavradı.Her yere vuruşta bir sayı söyledik.
Renkleri , oyuncak sebzeler , silindir montessorilerde kırmızı elma nerdeee ben bulucaam aaa buldum kırmızı elma benim oldu.
Şimdi sıra sende yeşil elmayı bulabilir misin ?
Nerde acabaaa? Yoksa burda mı ? Yaklaştıın
İşte burdaaa
Gibi 😂 ay keşke video ya da ses olsa burda
Anladın sen beni
Öğretirken eğlenin