kirazmevsimi_ Bu ay araliginda olanlar bir günde çocuklariniz neler yiyor paylasirmisiniz ? Duzeniniz ne şekilde ?
KuzeyinAnnesi03 kirazmevsimi_ sabah kahvaltısı 2 haşlama yada yumurta kırması bugün kırma yaptıysam yarın haşlama pankek krem gi i değiştirerek gidiyoruz. Zeytin peynir reçel de veriyorum 1 2 tane . Öğlen 12 1 gibi 2. Öğünü meyve püresi veriyorum yoğurtlu falan . 4 5 gibi en geç 6 da 3. Öğünü veriyorum pilav makarna yada çorba yoğurtla birlikte evde akşam ne yemek varsa onalrdan da ekliyoruz azar azar . En son akşam kaşık maması yiyor emmedigi için 8 9 gibi 1 kase kaşık maması veriyroum yada midesine ağır gelemeyeck çorba falan yaptıysam onu içiyor. Ama mutlaka günde bu saatlarde birşeyler yiyor arada meyve suyu kefir çerez kuru meyve yiyor kendisi koyuyorum gidip gelip ara öğün gibi . 4 öğün kesinlikle yiyor canım . 18 aylık 10.2 kilosu kilo alması az çünkü aşırı hareketli 😢 1 hafatdir vitamin kullanmaya başladım kilo alımı ve bağışıklık sistemi güçlenmesi için. 9 buçuk 10 gibi uyuyor sabah 8 den sonra 11 e kadar uyuyor keyfi isterse. Gece 7 aylık falandı beslenmeyi kestik kendi odasında deliksiz uyuyor . Tek uyku uyuyor öğlen uykusunu 1 den 3 e kadar
[silindi] kirazmevsimi_ bugünü anlatayım sabah kaşarlı omlet, salatalık, kefir ara öğün muz, tahin, ceviz öğle uykusunu uyudu uyanınca 2 köfte, makarna ve ayran sonra arada fındık, badem, kuru üzüm filan atıştırdı akşam da bezelye ve pilav
ebru3457 kirazmevsimi_ kızım 16 aylık 3 ana örün 2 ara öğün bazen 1 oluyor belli olmuyor o şekilde yapıyoruz sabah kahvaltı kahvaltıdan önce 1 tatlı kaşığı tahin pekmez karıştırıp veriyorum sonra omlet Krep pankek bunları değiştirerek veriyorum ama mutlaka yumurtalı birşeyler vermeye çalışıyorum yanına salatalık domates peynir vs öğlen 1 çorba tabağıyla çorba içiyor yanına biraz yoğurt ama yoğurtlu çorba verirsem ekstra yoğurt vermiyorum akşamda bize ne yaptıysam o yemekten yediriyorum ıspanak etli nohut pilav etli kuru fasülye vs akşama ne varsa bide içerse yine yarım çorba öğleyle akşam arasında ara öğünde meyve yine sabahta aynı şekilde ama uyku saatleri kayınca bazen ara öğünün birini atlıyoruz ve ekstra uykuya geçişlerde emiyor ama tabi bazen güzel yiyor bazen çok az kilo alımı da az zayıf bebek aslında ama önceden fiş aşı iştahı yoktu yeni yeni geldi ama almıyor ve aşırı hareketli
kirazmevsimi_ KuzeyinAnnesi03 ben bunu asıl şunun içon sormuştum. Oglum tek uyku yapiyor ve uyku oncesi mama iciyor hem gunduz hem gece uykusudnan once. Acaba diyorum o gunduzdeki mamayi kaldirsam erken mi daha ? Gece mamasini kaldirmicam 2 yasindan once ama gunduz verdigim cok mu gereksiz oluyor.
kirazmevsimi_ [silindi] badem ve fındıgi nasil veriyorsunuz ? Yani doktorumuz en erken 3yasından once onermiyor taneli sekilde kuruyemisleri vermeyi. Bende yogurtlarina meyvelerine rendeliyorum. O sekil yiyebiliyorsa masallah cocugunuza 🫠
KuzeyinAnnesi03 kirazmevsimi_ mama içmesine gerek yok ki günlük yemek beslenemsi yeterli oğlum emmiyor mama da yemiyor gece yatmadan önce yediği kaşık maması harici vermiyorum bence kesebilirsiniz
kirazmevsimi_ KuzeyinAnnesi03 yoo tam zamanında dogdu kilosuda ilk aylardan beri önde gitti hep. Buna rağmen doktorumuz 2 yaş diyor. Yani bebegimde oyle mama içen biri degil biberon asla kabul etmiyor. Kaşıkla yediriyorum çorba gibi resmen😀 bana gına geldi artık bari diyom oglendekini kaldirayim gece uyumadan yine icsin.
KuzeyinAnnesi03 kirazmevsimi_ hala hala bizim doktorumuz ek gıdaya geçince azalttı 1 yaşında bıraktırdı 19 aylık 10 kilo kilosu da az aslında yemek yiyor nasılsa mamaya gerek bence zorlanıyorsanız kaşık maması deneyin