toplaşın kızlarrr sormak istediklerim var
Burcin61 yüksekova ile ilgiliyse cwp verebilirim 3 yıl yaşadım
Goktugmom_ lojman anaokulu soracaktım bilginiz varsa yeni lojmanlar yapılmış
Goktugmom_
Goktugmom_ nasıl bir yer lojman olarak olanakları nasıl :(
Burcin61 merhaba bende oğlumu yazdırdım sormak istediğin bir şey varsa yardımcı olabilirm
Shewolff merhaba Yüksekovada mi yaşıyorsunuz
Shewolff bende ordayım
hira0502 evet lojmanda oturuyorum ben @fatmagulzubeyir yazarsanız arkadaş olabiliriz😌
Aybarss-k lojmanı var çok güzel gelişmiş bi yer
Goktugmom_ teşekkür ederim 🙏🏻