beyzasargn
Canım alıştırma çamaşırı ne alırsan al sızdırıyor elimde 4 tane falan var iki kez bir tanesini kullandım o kadar gereksiz bir çamaşır ki kışın öğretmeyeceksen yazın resmen insan için eziyet bişi çok kalın naylon işte içi baya kalın falan üç gün sabret halini kaldır daha iyi Mayıs’ta öğrettim öylece duruyor hepsi yıkadım hazır ettim ama o dönemde bile çocuk su gibi oldu ki benim evim haxirana kadar serin olur