hazale966 merhaba bende de madre park beşik var,bebeğim şu an 2.5 aylık ,üst kat dediğimiz kısımda yatıyor kaç aydan sonra ara katı kaldırıp aşağıya yatırdınız,bebekler büyüdükçe kenarından tutunup ayağa kalkıyor Muş galiba,birde yatak ne kullandınız içine