pozimom büyüdükce derdide büyüyormuş, alerjik doğdu 4 yasına kadar bakımı cok zordu egzaması bitmiyordu, sonra alerjik astım ve alerjik rinit başladı. erteleye erteleye bu noktaya geldik işte🥲gönül isterdi ki 3 4 yaş arayla olsun ama cok yoruldum tek basımıza büyüttük birde ailelerden de uzaktayız