Oğlum 2,5 yaşında. Tuvalet eğitimine başlayalı 1 hafta oldu. Gece gündüz aynı anda bıraktım. Ben tuvalete götürürsem çiş yapıyor. Sorduğum zaman yok diyor ama gittiğimizde yapıyor. Ama kendi asla tuvaletim var demiyor. Ben götürmediğim zaman da altına yapıyor. Ne zaman söylemeye başlayacak ? Sürekli tetikte olmak çok yorucu gerçekten.