Deletedmom_968 Bebeğim 3000 kilo doğdu geçen ay 4900 geldi 3 ay 10 günlük bebeğim 5400 geldi doktor 10 gün sonra tekrar gel dedi kilosu nasıl çok meme redi yaşıyoruz sadece anne sütü
dygskerem Deletedmom_968 49 günlüğüz 5300 Kilomuz doktor gayet iyi demişti her çocuğun kilo alımı bir olmuyor malesef mama takviyesi öneriyolar bazen ama bence sütünüz varsa emzirin bol bol ayakta emzirin uykudayken verin bol bol emzirmeyle alır inşallah
12betul Deletedmom_968 3 ayda 2,500 almış oluyor yani güzel . Atak dönemi meme reddi oluyor sık sık emzirin yeterli emmiyorsa şırınga ile destekleyin ben öyle yapmıştım . Biberon vermediyseniz bu dönem memeyi bırakmaya meyilli olduğu için meme yi bırakır .
Deletedmom_968 dygskerem meme redi çok yaşadık bu ay onun etkisi olabilir dedi doktor doğum kilosu da önemli gerçi ama bana da alıyor gibi gelmişti
dygskerem Deletedmom_968 tabiki etkisi vardır bencede siz bol bol emzirin alır merak etmeyin her bebek aynı olmyor önemli olan sağlıklı olması meme reddi niye var atak mı
Deletedmom_968 dygskerem evet atak var ve bitmek bilmedi bir aydır yazık hem o hem biz çekiyoruz çok zor geçiyor bu ay umarım düzelir kilosuna da etki göstermiş ben emiyor uyuyor doyuyor diyordum almıştır baya diyordum ama öyle olmamış demelki alamamış
dygskerem Deletedmom_968 hiç üzülme canım 2 saatte bir emzirmeye çalış toparlar memede uyuyunca da tam yağlı süte ulaşamıyolar öyle olunca kilo da alamıyorlar