ballikolarim kızım 4,5 yaşında diğer kızım 2 aylık. Sürekli kucakta uyuyor bırakınca ağlıyor sürekli kucak istiyor asla yatırınca bir yerde sabit uyumuyor diğer kuzum anne oyun diyor sürekli hatta öğlen yemeğini yerken sen git anne ben yalnız yerim kardeşime bak ben alışırım dedi üzgün şekilde ciğerim parçalandı. Bazen keşke 2. Çocuk olmasa mıydı diyorum eşim saçmalama diyor. Ev temizlik mutfak hepsi bir yerde . Kızım ne güzel büyümüştü evim temizdi kendime vakit ayırıyordum dünyam karardı gibi 2. Çocukla .umarım duygularım geçer eşim kendini kurup duruyorsun diyor sanki dünyada tek iki çocuklu sen misin diyor