defnevedoruk Lazımlığı nereye koymak istediğini sorun, benim kızım banyoya gitmek istememişti, salona koymak istedi, koydum, yapmak istediği zaman oturdu, biz arkamızı döndük ve yapmıştı. Sonra odasına götürdük, başkaları da gelebilir evimize diye anlattık. Şimdi artık banyoya gidiyor. İlk 3 gün çişini hiç yapmamıştı lazımlığa. Sadece kakayı yaptı. 4. gün yaptı çişini de. 5. gün ikisini de yapmaya başladı. Annem ilk gün hazır değil galiba demişti bana. Ben vazgeçmedim, iyi ki vazgeçmemişim. Bir hafta içinde tamamen öğrendi. Bence sizin kızınızda ilk günler için gayet iyi durumda. Güler yüzlü olun, sabredin, rahata kavuşacaksınız. Sticker sevmediyse, sevdiği ne varsa ondan alın; toka, kolye, çanta, oje çok etkili olabilir. Biz hiç kaçırmadığı ilk gün suyla çıkan ojelerden sürdük, artık küçük abla oldun dedik, çok sevinmişti.