[silindi] 1 yaşında kullanmaya başladık, hatta önce evde denedik,ilk başta sürüşü zor gibi gelmişti, kızım yalpalanıyordu, sonra öğrenince çok rahat ettik. Denge kontrolünü de daha erken öğreniyor çocuklar. Tabiki her çocuk her ürünü sevmeyebilir; fakat çevremde kullanıp memnun kalmayan pek duymadım.