Merhaba,
Oğlum haziran ayında 4 yaşına girdi. Son bir kaç aydır kendine zarar verme (tırnaklarıyla yüzünü çiziyor) , istediği olmayınca bağırma vurma eşyaları fırlatma vb. davranışlarda bulunuyor ve bunu sadece kreşte yapıyor. 1 yıldır gittiği kreşten bu sebeplerden dolayı kaydını almak zorunda kaldım ve başka bir kreşe başladık şuan alışma sürecinde ama bugün yine aynı şeyleri duydum. Öğretmene sandalye fırlatma,diğer çocuklara zarar verme gibi şeyler yapmış. Oyun terapistine de çocuk psikiyatriye de götürdüm bu gelişim dönemi için normal olduğunu sadece kurallara uyma konusunda sıkıntı yaşadığını söylediler ve bir takım sporu yapmasını önerdiler aramadığım yer kalmadı futbol,voleybol hiç biri yaştan dolayı kabul etmiyor ne yapacağımı şaşırdım artık var mı yaşayan nolur fikir verin