Kızlar bebeğim 28 günlük 2 gün önce mastit oldum sağ göğsüm tıkandı sağıyorum ama geçmiyor 🥺 20-30 dakikalık sağımda sadece 20ml falan süt geliyor ama sol göğsüm normal. Bugün 1 ay kontrolümüz vardı doktora mastit oldum iltihap geliyor emzirmeye devam edebilir miyim diye sordum direkt sütün azalmıştır o zaman mama verelim dedi kilosuna bile bakmadan. Sonra kilosuna bakınca neyse şimdilik vermeyebiliriz dedi. Yani 2 gün önce mastit olduğum için kilosu etkilenmedi belkide bilmiyorum kafam çok karıştı ne yapmalıyım bu mastit nasıl geçer sütüm çoğalır mı yine yoksa hep böyle az mı gelir artık çok üzülüyorum 😭😭