Meri-Mel Artık her anons ,her siren sesi beni korkutuyor 😞 var mı burada yangın bölgesinde olan ne durumdasınız iyi misiniz😔 ya da başka yangın yerinde olan yakın olan birileri var mı😥🤲🏻
_Hera Meri-Mel Karabük’te oturuyorum ortalık çok kötü Rabbim herkesin yardımcısı olsun. Sönmüyor insanlarımız hayvanlarımız binbir emekle yapılan evlerimiz bahçelerimiz daha nicesi telef oluyor 😔
Meri-Mel Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Çok şükür canım 5 gün sonra kontrol altına alındı ilk kez bugün sabah bizde cam kapı açtık tabi artık yesillikten ziyade yanık dağlar var 🥺😔
Meri-Mel Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Canım bizim ilçemiz ve köylerimiz yandı annemin evine aşırı yakın yerler idi benimki daha tepede kalyor ama biz Osmaneli de yaşıyoruz o adı geçen köyler 10-15 -20-25 dakika mesafelerde hep yangın külü dumanı bizatihi gözümle ilimle kemiğimle hissettiğim 6 gün yasadik bildiğin eşlerimiz her gün yangına koştu köylerden kuzenlerim, akrabalarım çoğu Osmaneli haber videolarında yer alıyor
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Meri-Mel bugün burası da yandı bizim eve kadar gelmeden söndürdüler çok şükür off niye böyle oluyor buralar