motherays Saçlarım aşırı döküluyor alnımda tepemde aşırı açıklık var kellesmisim şunu kullandm saç çıkardı diyexgnz kesin sonuclu birşeyler varmı??
efe06mete motherays bu öneriye benmde çok ihtiyacım var benmde yıllardır cdökülürdü ama bu aralar cok arttı ve Bende de bayagı açılmalarım var cok üzülüyorum 🥺
anneyimmmben motherays bende bekliyorum ama yazan yok dedikodu olsaydı dediğin gibi taşardı yorumlar. Eminim herkesde vardır bu problem ama yazmıyorlar Emzirdiğimizden mi nedendir bende bilmiyorum iyice açıldı yanlar önler Banyoda tutam tutam geliyor Tararken ayrı yumak Psikoloğum bozuldu 🤣 banyo yapasım saç tarayasım gelmiyor Saçı çektikçe geliyor ne bu ya
Sarecem motherays Erkek tipi saç dökülmesi olabilirmi benimde aynı sorun ön kısımda var ama malesef ki tek çözüm prp ve saç mezoterapisi hatta onda bile garanti yok ama kremler ve şampuanlardan bu konuda fayda beklemeyin bayadır araştırıyorum orada saç kökü öldüyse durum böyle maalesef
eymenku motherays vitaminlerimi de kullanıyorum sürekli dökülüyor hâlâ bı çözüm bulamadım en son çare kocakarı ilaci saçıma kına yaptım havuç gibi dolaşıyorum evin içinde ama oda işe yaramadı 😀
asilegealkis anneyimmmben ben emziriyorm ama ona rağmen çok dökülüyor bende baya araştırdım ama kimsenin bu konuda net bi fikri yok hamilelikte kullandığınız vitaminleri kullanmaua devam edin belki onlar işe yarar emzirmeyi bırakınca dökülme durur diye duydum ama aksini söyleyen de çok
Gamzeparlak1 Doğumdan sonra dökülme normal,ama benim de kızım 4 yaşına yaklasti hala yogun dokulmem var. Üç ay önce kan verdim,demir ve B12 verdi doktor. Kullanıyorum tam olarak kesilmedi ama dokulmem azaldı. Başkalarına göre yine çok dökülüyor.
beybimmm Doğum sonrası benim de saçlarım çok dökülmeye başladı heryerde saç görmekten bıktım inşallah bu durum geçicidir doktor emzirdiğin sürece normal dedi o yüzden şuan bir şey kullanmıyorum ama biberiye yağının saça iyi geldiğini okumuştum veya bitkinin kendisini kaynatıp saçlarınızı suyuyla yıkayabilirsiniz araştırın isterseniz
eymenku anneyimmmben ben besleyici oldun diye içine yumurta zeytinyağı falanda ekledim biraz faydası oldu aslinda ama hiç olmadı diyemem ama tamamen kesmeyince üzüldüm sonuçta zahmetli biraz uğraşması