umaytoom asidan değil gibi sanki yediği bişeyden alerji olmuş gibi bekletmeden acile gidin bence yada şeyde olabilir burada duymuştum ben 9. Ay aşısını vurmadan önce yumurta beyazı deneyip denemediğini alerjisi varmı diyor soruyormus sağlık ocağı birisi öyle demişti ama bize sormadılar öyle bişey de olabilir mi acaba