Kızlar oğlum 8 ay 17 günlük ama bir türlü ek gıdaya geçemiyoruz inatla yemiyor çok nadir yediği oluyor. Sevdiği şeyi birkaç gün sonra tekrar veriyorum bu sefer yemiyor ve özellikle ona hazırladığım hiçbir şeyi yemiyor. Büyükler gibi yemek istiyor. Su hele hiç içiremiyorum ne yapabilirim bazen oluruna bırakıyorum bu seferde AA hala ek gıdaya başlamadı mı diyorlar bu arada anne sütü alıyor oğlum sizce ne yapabilirim